Yayınlanma tarihi: Ağu 19, 2025

ÖĞRETMENLİK MÜNHAL SAYILARI İLE İLGİLİ DUYURU

Milli Eğitim Bakanlığı, MEB 0.00-532/02-25/E.3289 sayılı yazı ile Genel Ortaöğretim Dairesi ile Mesleki Teknik Öğretim Dairesine bağlı öğretmenlik kadroları için yeni münhal sayıları ve muhtemel münhal yerlerini Kamu Hizmeti Komisyonu’na iletmiştir.

Münhal Sayıları ve Yerleri

Devamını oku
Yayınlanma tarihi: Haz 30, 2025

ÖĞRETMENLİK MÜNHAL DUYURUSU

Genel Ortaöğretim Dairesi’ne bağlı okullarda münhal bulunan öğretmen kadroları için başvurular 1 Temmuz 2025 tarihinde başlayıp  26 Temmuz 2025 tarihinde sona erecektir. Başvurular 25 Temmuz 2025 Cuma günü mesai bitimine kadar Kamu Hizmeti Komisyonuna şahsen veya 26 Temmuz 2025 Cumartesi günü saat 23:00'e kadar Online Başvuru Sistemi üzerinden yapılabilecektir. 

Öğretmenlik

Devamını oku
Yayınlanma tarihi: Haz 27, 2025

ÖĞRETMENLİK MÜNHAL DUYURUSU

Genel Ortaöğretim Dairesi, Mesleki Teknik Öğretim Dairesi ile İlköğretim Dairesi’ne bağlı okullarda münhal bulunan öğretmen kadroları için başvurular 27 Haziran 2025 tarihinde başlayıp  26 Temmuz 2025 tarihinde sona erecektir. Başvurular 25 Temmuz 2025 Cuma günü mesai bitimine kadar Kamu Hizmeti Komisyonuna şahsen veya 26 Temmuz 2025 Cumartesi günü saat 23:00'e kadar Online Başvuru Sistemi üzerinden yapılabilecektir. 

Öğretmenlik

Devamını oku
Yayınlanma tarihi: Mar 27, 2025

ÖĞRETMENLİĞE GİRİŞ ÖN SINAVI BAŞVURULARI 28 MART 2025 TARİHİNDE BAŞLIYOR

Kamu Hizmeti Komisyonu tarafından düzenlenen Öğretmenliğe Giriş Ön Sınavı için başvurular 28 Mart 2025 - 11 Temmuz 2025 tarihleri arasında yapılacak.

AYRINTILAR:

Devamını oku
Yayınlanma tarihi: Tem 12, 2024

ÖNEMLİ DUYURU

Genel Ortaöğretim Dairesi ile Mesleki Teknik Öğretim Dairesi kadrolarında bulunan Öğretmenlik branşları Ö.2/2024  numaralı Genelge ile, İlköğretim Dairesi kadrolarında bulunan Öğretmenlik branşları ise Ö.3/2024 numaralı Genelge ile münhal ilan edilmiştir.

Gelinen aşamada her iki münhalin de görülen lüzum üzerine iptal edilmesine karar verilmiştir.

Tüm adaylara önemle duyurulur.

Devamını oku
123